דלג לתוכן הראשי

חמש מנורות לילה שכל ילד היה רוצה לקבל

הפחד מן החושך מסמן למעשה את החרדות הטבעיות שלנו מן הלא נודע, ילדים קטנים רבים כיום מתמודדים עם הפחד הזה על ידי שינה עם מכשיר הטלוויזיה דולק. שיטה זו אמנם עוזרת להם להירדם אך השינה שלהם אינה איכותית ובשנות ההתפתחות שינה בריאה הינה קריטית. מעבר לכך, הזמן הרב בו ילדים מאמצים את העיניים אל מול מסכים יכול לגרום להידרדרות של עצבי הראייה, זאת כמובן לצד העובדה שבמקרים רבים הצפייה במסך נעשית עם אורות כבויים. מנורות לילה הן דרך מצוינת להיפטר מבעיות וסכנות אלה, לעודד את ילדיכם לקרוא וכמובן להוסיף פריט עיצובי מקסים לחדר הילדים. באתר toy-box תוכלו למצוא מגוון של מנורות לילה אשר ישפרו את איכות החיים והבריאות של ילדיכם.

 

דוגמאות למנורות אשר כל ילד היה רוצה לקבל וכל הורה ישמח להעניק

אנו בtoy-box מאמינים כי כל דבר אשר ילדים נוגעים בו יכול להשפיע על חייהם, לפתח את דמיונם ולעזור להם להתפתח בתור בני אדם. מסיבה זו בדיוק אנו מציעים מגוון מנורות לילה אשר ישמרו על הבריאות של ילדכם, יהיו בטוחות במאה אחוזים, יחשפו את הילד לסיפורים מרתקים ולמען האמת יגרמו לכם קצת לקנא.

 

night lamp nanock

הנסיך הקטן

הנסיך הקטן היינו סיפור מדהים ומוכר המצליח להציג בצורה מדהימה את המורכבות של החיים האנושיים כך שכל ילד יכול להבין אותם. לא לחינם הספר תורגם למספר רב של שפות והוא מצוטט כמעט בכל הזדמנות. מנורת לילה של הנסיך הקטן תוכל לחשוף את ילדיכם לסיפור המדהים הזה ולערכים שהוא מציג.

נאנוק

על פי האגדה, אורות הזוהר הצפוני יצרו את דובי הקוטב בכדי שנזכור את היופי והחשיבות של הנופים המושלגים של כדור הארץ. אותם הדובים שחו ופגשו את בני האדם והילדים אשר נדהמו מיופיים. מעבר לצורה המקסימה של המנורות, זו היא דרך מצוינת להכניס לחדר של ילדכם ערכים של שמירה על הסביבה.

מיפי

מיפי היא ארנבת חמודה וחייכנית המסמלת ערכים של טוב לב, שמירה על הסביבה וכמובן עזרה לחלשים. מקורה של הדמות הוא בספרי הילדים של דיק ברונה ההולנדי והפופולארית שלה עולה בכל העולם.

אננה

אננה היא פילה לבנה וחמודה אשר נולדה לענן. הדמות היא מקסימה וילדים מתאהבים בה.

קוקשי

האגדה מספרת כי קוקשי היינה ילדה מאוד מיוחדת אשר מביאה מזל לכל מי שהיא פוגשת. על פי האגדה הורים אפילו מזמינים אותה כאשר נולד תינוק חדש בכדי להביא לו מזל.הדמות החביבה נעימה לעיניים ויכולה להפחית חרדה רבה אצל ילדים המפחדים מהחושך.
באתר toy-box תוכלו למצוא מגוון רחב של מנורות בצורת הדמויות הללו ועוד, ובכך להכניס לחיים של ילדיכם דמויות וסיפורים נוספים מעבר לאלו המוצעים להם בטלוויזיה.

 

 

night lamp little prince

מדוע לרכוש מנורת לילה מעוצבת

בעבר, מנורת לילה הייתה תכליתית ביותר והיא הייתה משומשת לקריאה או בכדי לספק אור לילדים אשר לא מסוגלים להירדם בחושך מוחלט. מאז דברים רבים השתנו ומנורות הלילה צריכות להתחרות באור המסכים הממכר והמהפנט. בעזרת מנורות לילה מעוצבות בצורה של דמויות מסיפורים אותם ילידכם פחות מכירים אתם יכולים לחשוף אותם לתכנים נוספים ולתת להם ביטחון בזמן השינה. ילדים עם מנורות לילה בחדרם מצליחים להתגבר על החרדות מהחושך או מהלילה ולקבל שינה איכותית יותר. כאשר רוכשים מנורת לילה לחדר ילדים יש לוודא בראשונה כי היא בטיחותית ואינה שבירה ושהאור שהמנורה מנפיקה יהיה בעוצמה ובצבע אשר יעודדו שינה בריאה ולא ייגרעו מן השינה של ילדכם. אתם מוזמנים להתבונן במגוון מנורות הלילה באתר, להתקשר לפרטים נוספים ולהכניס עוד קצת אור לחיים של ילדיכם.

תקנון
1. מבוא
תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין חברת פלייטווטש בע"מ באמצעות חנות וירטואלית "Toy-box.co.il" לבין קהל לקוחותיה בכפוף לכללי תקנון זה.
האתר משמש כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
רשאים לרכוש בחנות בני 18 ומעלה, בעלי תא אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעלי כתובת מגורים בישראל אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל
תנאי מוקדם לתוקף ביצוע הקניה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
מועדי אספקה יחלו רק לאחר קבלת האישור מחברת כרטיסי האשראי.
הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

2.פרטי משתמש
החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים בדרך נוחה, קלה ומהירה במחירים אטרקטיביים.
בעת ביצוע עסקה באתר המשתמש יידרש להזין בממשק הקניה את פרטיו כנדרש המשתמש מאשר כי הפרטים שהוזנו הינם נכונים, מלאים ומדוייקים,ומסכים כי מסירת הפרטים האישיים במהלך ההזמנה נעשית על פי רצונו ובהסכמתו.

ככל שהפרטים שימסרו יהיו שגויים או לא מדויקים חברת פלייטווטש בע"מ לא תוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה. המשתמש מצהיר ומאשר כי ידוע לו שמסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה להוות עבירה פלילית וכי נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות בגין נזקים שיגרמו לפלייטווטש בע"מ בשל כך.

3.ביצוע רכישה באתר
המכירה באתר הינה מכירה במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.במקרה של מכירה המתבצעת ולאחריה מתברר שאזל המלאי אז חברת פלייטווטש בע"מ תודיע בדואר אלקטרוני לרוכש בתוך שלושה ימי עסקים ממועד אישור פרטי הלקוח ע"י חברת האשראי ותאפשר לרוכש לבחור מוצרים חילופי או לבטל את העסקה.
התשלומים באתר יבוצעו בכרטיס אשראי בלבד. ללקוחות האוספים את המוצרים במחסן החברה נאפשר תשלום במזומן.
המשתמש ימסור את פרטיו האישיים הנדרשים לשם ביצוע העסקה והמשלוח
חברת פלייטווטש בע"מ תאמת את פרטי הלקוח עם חברת האשראי ורק לאחר קבלת אישור חברת האשראי תאושר ההזמנה.
במקרה בו לא אושרה העסקה על ידי חברת האשראי יקבל מבצע הקניה הודעה מתאימה.